Как да Flood-нем компютър без никакви програми

Всичко е много просто и обяснено в 4 стъпки

1.Отваряте Notepad

2.Пишете " Ping -t -l 7500 (Ip адрес на жертвата) "   -t ще пуска пинг докато не бъде спряно -l е размера на Пинг пакета . Ip адреса се сещате какво е :)

3.Записвате текста с разширение .bat  пример :  flooder.bat

4.Пускате го и гледате резултата ако не е особено добър можете да увеличите размера на пакетите

Не очаквайте особени резултати това е обикновен пинг ,но е достатачно да забави и изнерви някои в Wireless мрежа :) Очаквам вашите коментари Благодаря за прочетената статия.

31 comments:

  1. A she mi pokajete li kak da hacknem kompove
    ot 10 godishen se zanimavam s tova, ama ne moga da namerq tarsih iz mnogo saitove, ama nishto ne namerih, ako ne iskate da go spodelite v saita pone spodeleto go s men
    skype: dinko_48
    ne e zadaljitelno da go napravite za men prosto mnogo sam lubopiten kak se hackvat kompovete, ako moje pokajete mi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Има много различни методи. Някои са по-лесни, други не.
      Един вариант е да използвате RAT (Remote Administration Tool). Той осигурява пълен или частичен достъп до компютъра на жертвата (повече информация: http://nukerbg.blogspot.com/2012/01/trojan-rat.html ).

      Втори вариант - keylogger. Такъв вид софтуер събира всякаква информация от компютъра на жертвата. Информацията бива записана по усмотрение на човека, създал кейлогъра. Събират се по принцип абсолютно всички въведени символи от клавиатурата, но някои записват само потребителски имена/пароли.

      Има и други методи, но ще ви помоля да разгледате тази секция: http://nukerbg.blogspot.com/p/blog-page_18.html за повече информация. Вътре ще намерите линкове към статии, които ще ви насочат.

      А се съмнявам, че сте се опитвали толкова усилено, тъй като това не е кой знае колко сложно. Желая ви успех с научаването, но НЕ ЗЛОУПОТРЕБЯВАЙТЕ! ВСИЧКО В ТОЗИ БЛОГ Е С УЧЕБНА ЦЕЛ !

      Лек ден ! :)

      Delete
    2. Статията е много добра. Ще добавя само че това на базата на DDOS така че колкото повече хора го правят по едно и също време толкова по-голям ефект ще има.

      Delete
  2. А забравих да ви кажа нещо...
    Как се прави на NUKER.BG регистрация?

    ReplyDelete
    Replies
    1. За момента регистрации в нашия блог не са възможни. Но можете да пишете коментар с регистрацията си от Google, LiveJournal, Wordpress....

      В най-скоро време очаквайте още много подобрения по блога.
      Ще се заемем най-напред със статиите. Ако установим, че има по-спешна нужда за регистрации, ще ги активираме.

      Хубава вечер, NUKERBG.

      Delete
  3. Може ли да дадете пример какво трябва да пише в нотепад (примерно ип и пинг)

    ReplyDelete
  4. Naprawete edno Klipche be :D vse pak sum Amatior nsh ne razbiram

    ReplyDelete
  5. Здравейте. Значи пиша в Command prompt : ping -t -l 6500 xx.xx.хх.хх
    но на нов ред ни изписва това : Reply from xx.xx.xx( ип-то но не на жертвата, ами някакво друго): TTL expired in trensit.

    Моля помогнете :)

    ReplyDelete
  6. пише се: ping xx.xx.xx.xx -t -l 6500

    ReplyDelete
    Replies
    1. posle kak go spiram flooda kato izkliucha notepad li?

      Delete
  7. Нищо не става прая както е показано и ми стартира и затваря помогнете моля ви имам нужда от помощ хакват ме и не мога да варна атаката !!! нали флоодват ме плс някой който разбира skype: petyrr3. Благодаря Предварително

    ReplyDelete
  8. nameri me na skype martin2002pro i mi obasni molq te ne stava

    ReplyDelete
  9. Request timed out. izliza purvo mai stava6e ama ne se useti razlika pri jertvata dori pri po visoko 4islo, a sega ne stava (ip-to mu ne se e promenilo do kolkoto znam)

    ReplyDelete
  10. Здравейте , искам да ви попитам когато се пробвах да flood-на 1 човек и събрах 10 приятелчета които се пробвахме да го направим , но нямаше ефект . Ще ми обесните ли каде грешим :) ?

    ReplyDelete
  11. ne se ma4ete s tova flood !!! az go startirah ..... s maksimuna 65 000 .... efkt nikakav 6te tarsq ne6to drugo s koeto da nakaram moqta jertva da se iznervi tova sa 65 000 baita = 65 kilobaita ( KB ) kakto i predpolojih nqma efekt ! ! !

    ReplyDelete
  12. Давайте правете ,пишете за друг флууд това съм го правил хиляди пъти не бачка...

    ReplyDelete
  13. Давайте правете ,пишете за друг флууд това съм го правил хиляди пъти не бачка...

    ReplyDelete
  14. reqest timed out изписва ми това като стартна файла

    ReplyDelete
  15. да и на мен това ми излиза само ии се повтаря и ФЛООДА не става помошт skype: skoptik1

    ReplyDelete
  16. да и на мен това ми излиза само ии се повтаря и ФЛООДА не става помощ skype: skoptik1

    ReplyDelete
  17. Здравейте казвам се иван иванов искам да ви кажа че съм от зала как мога с KAIOWAS да флотна няколко ипове че ми задават принадлежности моля покажете ми някой флодове от вас с KAIOWAS да бъде по цял ден се уча но не става от вас да ми разрешите за помоштави умолявам ви трябва ми успешно много няма да задавам никакви преностни кратки теми ако някой може да ми помогне да ме добави на скайп: invalid.by.admin ще съм ви много благодарен на вас с голямата ми чест от помоштави блогадаря ви за вниманието :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не знам кой с какво може да ти помогне, но граматиката ти е под всякаква критика!! На 10 ли си ?

      Delete
  18. А как се увеличава -l с цифрите ли?

    ReplyDelete
  19. Според мен става и е перфе флоода чрез Notepad-а на мен ми става!

    ReplyDelete
  20. ako mi pomognesh da floodvam manici koito ti kradat akauntite i te psuvat shte sam ti blagodaren skype : aleks_123456dx

    ReplyDelete
  21. ako mi pomognesh da floodvam manici koito ti kradat akauntite i te psuvat shte sam ti blagodaren skype : aleks_123456dx

    ReplyDelete
  22. Зравей,
    Aко ми помогнеш да FLOODNA mu online server.
    ще сам много благодарен


    ReplyDelete
  23. Здравейте, от доста време се опитвам да вляза в компютъра на един, обаче не знам как гледах много уроци (TUTORIALI) В Youtube, и не става.
    Компютъра ми е 32 бит. Ще може ли да ми дадете линк? (Ако има)

    ReplyDelete
  24. Мс! Един се изнерви доста лол

    ReplyDelete